Les dette skrivet godt og strek under det som er viktig for deg og oss. Pinseløpene arrangeres i år lørdag 22-24. mai. Løten o-lag samarbeider med Hamar o-klubb om Pinseløpene. Selv om Løten o-lag i år har ”Hovedansvar” for bare Løvspretten blir noen Løtenfunksjonærer involvert flere dager. Løten O-lags styre har satt noen føringer for årets arrangement og ønsker følgende: • Pinseløpene skal være o-lagets store og årlige dugnad der alle medlemmer og støttespillere er forberedt på å gjøre en jobb for laget (uten å bli spurt på forhånd). • Informasjon til medlemmer skal likevel ut så tidlig som mulig. (litt sent ute nå!) • Det er derfor bare Hovedfunksjonærer som spørres på forhånd. • Når funksjonærlista sendes ut, er det ønskelig at flest mulig som er satt opp har mulighet til å gjøre jobben de er satt til. • Det er et mål for o-laget at alle skal være med å gjøre jobben. Tanken er at det skal rullere noe slik at ikke de samme står på reserveplass hvert år. Vi …
Les dette skrivet godt og strek under det som er viktig for deg og oss.
Pinseløpene arrangeres i år lørdag 22-24. mai. Løten o-lag samarbeider med Hamar o-klubb om Pinseløpene.
Selv om Løten o-lag i år har ”Hovedansvar” for bare Løvspretten blir noen Løtenfunksjonærer involvert flere dager.
Løten O-lags styre har satt noen føringer for årets arrangement og ønsker følgende:
• Pinseløpene skal være o-lagets store og årlige dugnad der alle medlemmer og støttespillere er forberedt på å gjøre en jobb for laget (uten å bli spurt på forhånd).
• Informasjon til medlemmer skal likevel ut så tidlig som mulig. (litt sent ute nå!)
• Det er derfor bare Hovedfunksjonærer som spørres på forhånd.
• Når funksjonærlista sendes ut, er det ønskelig at flest mulig som er satt opp har mulighet til å gjøre jobben de er satt til.
• Det er et mål for o-laget at alle skal være med å gjøre jobben. Tanken er at det skal rullere noe slik at ikke de samme står på reserveplass hvert år. Vi kommer nok likevel ikke vekk fra at noen må dra litt mer av lasset.
Elgsprinten og Elgdilten arrangeres i år på Espa Stadion.
Løvspretten, 2. pinsedag har samlingsplass i Rokoberget.
Vedlagt finner dere Funksjonærlista for alle fra Løten. Hovedfunksjonærene fra Hamar er også vist på lista.
Hovedfunksjonærene fra Løten er uthevet med fete bokstaver.
Jeg oppfordrer alle til å se godt på lista da enkelte av dere er tildelt flere oppgaver.
*Du skal innen få dager ta kontakt din(e) hovedfunksjonær(er) og bekrefte at du stiller opp. (eller om du ikke har mulighet gi beskjed om det)!
**Alle hovedfunksjonærene bør ha kontroll på sitt mannskap og melde eventuelle forfall og behov til løpsleder (Arne) senest 30. april.
Løpsleder i samarbeid med hovedfunksjonærer forsøker å ha en endelig liste klar første uka i mai. Reserver settes inn etter avtale med løpsleder.
Oppmøtetidspunkt avtales med din seksjonsleder.
Det blir oppbygging av samlingsplass på forhånd som tidligere, meld deg gjerne.
For dere som har tilgang til internett oppfordrer jeg til å følge med på www.pinselopene.no og www.lotenol.no
På Pinsløpene sin hjemmeside er det allerede lagt ut mye nyttig informasjon.
Det er blant annet lagt ut en håndbok for Pinseløpene som er ment som en arrangørhåndbok kanskje først og fremst som en huskeliste for hovedfunksjonærene.
Boka må sees på som et forslag som hele tiden bør justeres etter nye innspill hvert år.
Tanken er at boka etter hvert skal bli så god at den er et godt verktøy for nye arrangører.
Forslag til endringer i boka må meldes til løpsleder eller pinseløpskomiteen.
Har du ikke tilgang på internett så meld fra til din funksjonsleder eller løpsleder slik at du får nødvendige beskjeder og informasjon derfra.
Om noen er glemt på listene, eller dere kjenner noen som kan tenke seg å hjelpe til så gi beskjed.
Medlemmer/løpere som er født i 1994 eller tidligere (D/H 16 og yngre) er fritatt fra å arrangere og kan løpe også løvspretten.
Da kaker er populært i kiosken trenger vi mange bakere.
Det er fint om hver familie, eller alle som kan levere kake melder seg i god tid, helst i april til Harald Berge Mob. 920 95 411, slik at han ikke trenger og ”mase” om det.
Alle arrangører vil bli servert noe spiselig på samlingsplass løpsdagen, men jeg vet foreløpig ikke hva det blir. Kanskje kaffe, vaffel, pølse eller hamburger. Det vil vise seg og det blir likt til alle.
Feil i lista meldes til undertegnede.
På forhånd tusen takk for hjelpa!
Med vennlig hilsen
Pinseløpene på Hedemarken,
Løten O-lag,
Løpsleder Løvspretten
Arne Skårholen
Tlf. 464 11 501
Epost. arnskaa@online.no